Jak nakupovat
Objednávka
Nákup na našem e-shopu je hračka - stačí udělat pár jednoduchých kroků:
1) Vyberte si zboží
Do nabídky zboží se dostane pomocí záložek na horní liště e-shopu ("Víno", "Dárkové zboží"). Můžete využít i několika filtrů umístěných po levé straně, kam zadáte požadované vlastnosti vína, a zúžíte tak nabídku pouze na to, co Vás zajímá. Pro vyhledání konkrétního zboží použijte ikonu lupy v pravé části horní lišty.
Po kliknutí na vybrané zboží zvolte počet kusů a přidejte zboží do košíku kliknutím na tlačítko "Do košíku".
2) Nákupní košík
Pro přechod do košíku klikněte na ikonu košíku v pravé části horní lišty. Pro pokračování v nákupu klikněte na "Vrátit se zpět do obchodu". V jakékoliv fázi nákupu můžete do košíku opět přejít kliknutím na symbol košíku vpravo nahoře.
Počet kusů zboží můžete v košíku upravovat tlačítky "-/+", popřípadě zboží z košíku vyjmout tlačítkem "x", které se objeví na konci řádku při najetí na konkrétní zboží. Pokud jste spokojeni s množstvím a skladbou zboží v košíku, jako další krok klikněte na "Pokračovat".
3) Zvolte způsob dopravy a platby
V druhém kroku nákupního košíku si vyberte způsob dopravy a platbu, která Vám vyhovuje. Po výběru klikněte na "Pokračovat".
4) Osobní údaje
Vyplňte údaje nutné pro úspěšnou expedici Vaší objednávky. Před odesláním objednávky je nutné vyplnit položky označené *. V tomto kroku lze, mimo jiné, zaškrtnout možnost "Chci se registrovat v e-shopu", čímž si zjednodušíte příští objednávku (napříště už se jen přihlásíte do svého účtu a Vaše uložené osobní údaje se vyplní samy).
5) Odeslání objednávky
Kliknutím na "Odeslat objednávku" odešlete objednávku ke zpracování. Na e-mail Vám zašleme její kopii.
Objednávat můžete také e-mailem na obchod@vinocapka.cz nebo telefonicky na čísle +420 602 410 084.
Možnosti dopravy
Objednané zboží si můžete osobně vyzvednout u nás ve vinařství (v tomto případě Vás prosíme o e-mailovou nebo telefonickou domluvu ohledně přesného času převzetí zboží), nebo Vám jej zašleme přepravní službou Messenger. V případě zasílání činí dopravné 149 Kč, při nákupu v hodnotě nad 2 500 Kč máte od nás dopravu zdarma.
Možnosti platby
Můžete si vybrat, jestli budete platit online nebo hotově.
Bezhotovostní platbu je možné provést:
- bankovním převodem
Částku, prosím, uhraďte předem na účet č. 2201081125/2010. Převod trvá zpravidla 1 pracovní den – záleží na tom, kdy částku pošlete. Do platby uveďte jako variabilní symbol číslo své objednávky (najdete ho v e-mailu).
- platební kartou online
Jedná se o rychlý a bezpečný způsob platby. Částka se nám připíše hned a nemusíte čekat na klasický bankovní převod. Údaje ke své kartě nezadáváte u nás, ale na zabezpečené webové stránce společnosti, která platby zprostředkovává. Nám přijde pouze potvrzení o úspěšné transakci. Pokud vám platba kartou nefunguje, nejčastěji to bývá z důvodu nastavení karty (neumožňuje platbu na internetu nebo jste překročili limit) – zkontrolujte si prosím nastavení ve svém internetovém bankovnictví nebo kontaktujte svou banku.
- prostřednictvím platební brány
Stejně jako platba kartou online patří i online bankovní převod k nejrychlejším platebním metodám - i zde dochází ke stržení částky ihned. A jak to funguje? Po odeslání objednávky jste přesměrováni na platební bránu, kde si vyberete ze seznamu bank takovou, u které máte účet. Následně Vás systém přesměruje na stránku Vašeho internetového bankovnictví. Po přihlášení na Vás čeká předvyplněný platební příkaz, který stačí potvrdit a platba je hotová.
Hotově lze zaplatit při osobním převzetí zboží v naší provozovně nebo při objednání zboží na dobírku.
Vrácení a reklamace
Je se zbožím nějaký problém? To nás mrzí, ale jsme tady pro Vás! Zakoupené zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze, které jste za něj a jeho dopravu k Vám zaplatili. Pouze o úhradu nákladů na zaslání zboží zpět žádáme Vás. Vracené zboží musí být nepoužité a v původním stavu (v případě vína tedy láhev nesmí být otevřená a neporušená musí být i záklopka). Do balíčku s vraceným zbožím, prosím, přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, který si můžete stáhnout níže, a vše odešlete na adresu: Martin Čapka, Prušánky 844, 696 21 Prušánky.
Pokud u zboží objevíte nějakou vadu, tak nás to mrzí dvojnásob, ale samozřejmě Vám opět vyjdeme vstříc. Kontaktujte nás, prosím, nejdříve na tel.: +420 602 410 084 nebo na e-mailu obchod@vinocapka.cz a spolu to vyřešíme. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od obdržení formuláře pro uplatnění reklamace.
Ke stažení:
Formulář pro odstoupení od smlouvy.pdf
Formulář pro uplatnění reklamace.pdf
Obchodní podmínky
Veškeré výše uvedené informace vycházejí z všeobecných obchodních podmínek našeho e-shopu, jejichž plné znění naleznete zde: